Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fam. Jager - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Fam. Jager - WaarBenJij.nu

Ubud

Door: ReigerTeam

Blijf op de hoogte en volg Fam.

29 Juli 2016 | Indonesië, Ubud

28 juli, dag 19:
Om 9.00 uur worden we weer opgehaald door onze reisagent op Bali met een busje en naar Ubud gebracht, tussendoor nog een stop gemaakt bij de Gigit-waterval en bij een tempelcomplex Ulun Danu met een meru-toren van 7 lagen en een tempel met 11 lagen welke gewijd is aan Visjnu. Daarna nog even lunchen en door naar Ubud, waar we 2 nachten blijven in Bali Spirit. Dit is een bergresort tegen de helling van een smalle kloofwand. We verblijven hier in een River Villa, in typisch Balinese sfeer. Ubud ligt in de bergen tussen rivieren en staat bekend als centrum van de kunst. Je merkt wel dat ze hier meer op mensen uit het Westen zijn ingesteld, in de restaurants staat naast de Indonesische gerechten ook de pizza en de cheeseburger op het menu. Ook wel weer lekker na een paar weken nasi goreng of rijst

• 31 Juli 2016 - 10:53

Marja:

Ubud een na laatste dorp en dan zit jullie prachtige reis er alweer op. Gigit watervallen zijn wij ook geweest destijds. Tempels genoeg daar zou bijna zeggen tot vervelends toe. Maar op de een of andere manier blijven ze boeien. En wat kan zo'n burger dan toch heerlijk zijn. Nog een paar dagen genieten ook in Sanur. Daar mag je je glas heffen op wel een heel bijzondere leeftijd

• 31 Juli 2016 - 13:24

Lidy:

Zo luitjes jullie kunnen de dagen nu aftellen en ik kijk ook wel naar jullie uit hoor. Het is hier nu 13.30 en de fam. D vertrekt nu ze hebben net gebeld. De watervallen was zeker ook wel mooi om te zien. En wat had Manon een groot zeester he. Nou veel liefs en allemaal de gr.

• 31 Juli 2016 - 17:26

Elln:

Vanuit Utrecht van ons allemaal wensen we jullie nog hele fijne laatste dagen in Bali. Monique geniet van je laatste uurtjes als 49 jarige. Maar 50 is prima te doen hoor:). Xxx

• 31 Juli 2016 - 18:33

Marijke:

Nice! Lekker blijven genieten van alles!