Tangkahan-Bukit Lawang - Reisverslag uit Bukit Lewang, Indonesië van Fam. Jager - WaarBenJij.nu Tangkahan-Bukit Lawang - Reisverslag uit Bukit Lewang, Indonesië van Fam. Jager - WaarBenJij.nu

Tangkahan-Bukit Lawang

Door: ReigerTeam

Blijf op de hoogte en volg Fam.

14 Juli 2016 | Indonesië, Bukit Lewang

14 juli, dag 5:
Vandaag om 9.00 uur vertrokken naar Bukit Lawang, ook in de jungle. We worden opgehaald met een Range Rover. De weg naar Bukit Lawang is nog slechter dan van Medan naar Tangkahan maar wonderschoon. Dwars door de jungle met weer palmolieplantages, kleine dorpjes en prachtige panoramaplaatjes. De Range Rover is van een dusdanige kwaliteit dat iedere keer als we over een hobbel heengingen, de deur aan Liset haar kant telkens open ging. Halverwege in een dorpje gestopt voor een stuk rubber (binnenband van een fiets), deze aan de stoel en deur vastgemaakt zodat de deur dicht bleef zitten. Om 12.00 uur kwamen we aan in Bukit Lawang, bij hotel Ramana Inn. Een grotere locatie dan in Tangkahan, aan de rivier “Bohorok”. Een kleine tegenvaller, we dachten dat de andere drie koffers er ook zouden zijn maar helaas deze komen pas morgenavond met de chauffeur mee die ons zaterdag weer naar Medan brengt. ’s Middags even het dorpje ingelopen maar je wordt zo bekeken door iedereen en ze willen met je op de foto. De meiden vonden het niet echt prettig. Verder de middag en avond rustig bij het hotel doorgebracht. De 1e verhalen op de website gezet met veel geduld want wifi is er wel maar niet echt snel. Verder hebben we nog een excursie besproken om de jungle in te gaan met een gids om orang- oetangs te spotten.

• 15 Juli 2016 - 15:35

Ellen:

Geniet van jullie verhalen. Wat een avontuur! Blijf genieten en maak vooral veel foto's en film!! Xxx

• 15 Juli 2016 - 22:40

Marja:

Wat hier allemaal niet mag en kan en wat je hier in Nederland nooit zou accepteren is daar gewoon en wordt geaccepteerd.
    Prachtig eigenlijk he?
    Dus jullie zijn daar nu bekende Nederlanders? hahahah
    Goed uitkijken daar dus maar mooie verhalen alleen wel jammer nog steeds van de koffers maar ja........het is nu eenmaal zo dus gewoon heerlijk genieten.
    En ga gewoon door met schrijven hoor

Toedels de swartsjes