Tangkahan - Reisverslag uit Tangkahan, Indonesië van Fam. Jager - WaarBenJij.nu Tangkahan - Reisverslag uit Tangkahan, Indonesië van Fam. Jager - WaarBenJij.nu

Tangkahan

Door: ReigerTeam

Blijf op de hoogte en volg Fam.

12 Juli 2016 | Indonesië, Tangkahan

12 juli, dag 3:
We worden om 9.00 opgehaald door Donni, onze chauffeur en naar het kantoor van de agent gebracht “Ravelino Wisata Tours & Travel”. Daar uitleg van de komende dagen in de jungle gehad. Voordat we richting Tangkahan konden rijden zijn we eerst langs een grote shopping mall gereden (7 verdiepingen) om wat kleding en noodzakelijke spullen te kopen want in je spijkerbroek met gymschoenen is het hier toch echt te warm. Om 12.00 richting Tangkahan, een reis van 4,5 uur langs heel veel oliepalmplantages over een weg met grote gaten of alleen grote kiezels. Tijdens de reis nog maar weer een sms naar het reisbureau gestuurd of er al nieuws was, nee dus met onze labelcodes gaan ze verder op zoek. In Tangkahan bij het Mega Inn Hotel aangekomen moeten we over een lange wiebelige hangbrug over de rivier, halverwege krijgt iedereen de slappe lach omdat je ontzettend wiebelt en moeite hebt om je balans te houden. We zitten in 2 hutten naast elkaar aan de rivier, een geweldig uitzicht met bomen waarin de apen de hele dag rondspringen.
Dan komt om 17.00 het verlossende telefoontje van het reisbureau dat de koffers getraceerd zijn en toch in Medan staan. Ze worden de volgende dag opgehaald door de agent en naar Bukit Lawang gebracht, wat onze volgende bestemming is. Pfff wat een opluchting, nu kunnen we echt gaan genieten! ’s Avonds in het restaurant nog smakelijk gelachen, Liset had haar mobiel op tafel liggen, valt er plots iets naar beneden op haar mobiel. Het was een salamandertje dat als een stuk rubber op haar mobiel kleeft.

• 15 Juli 2016 - 13:15

Marja:

Hey reigerteam,

Ga je zover weg moet je ook nog eerst kleding en vele andere dingen shoppen ppfffffff dat is toch iets waar je niet op zit te wachten......maar goed om in je spijkerbroek de jungle in te gaan is dus inderdaad geen optie. In je nieuwe kleding ben je dus lekker doorelkaar gehusseld. En dat dat bruggetje zo wiebelde kwam dat niet door Anton? hahahah want ik kan mij nog iets herinneren....................hihihi. Je bent dus goed aangekomen en dat is het voornaamste en wie zijn koffer was er nu aangekomen?? Dus liset heeft nu een hele speciale telefoon???
    Leuk hoor zo mee te lezen.

Keep on going!!!

• 15 Juli 2016 - 13:54

Irene:

Shoppuhhhh...... en dat op dag 3 al! Ik weet zeker dat 2 van jullie dit als niet vervelend hebben ervaren, haha! Maar goed, het was bittere noodzaak voor iedereen en gelukkig zijn de koffers terecht. Geweldig hè die wegen daar, tis geen A28 waar je op rijd, hobbels, bobbels het kan daar allemaal. En Liset jij een nieuw hoesje voor je mobiel.... zo'n uniek exemplaar heeft niemand! Geniet van het uitzicht, de aapjes en het eten. Lfs x